"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Мариновка ауылының № 1 жалпы орта білім беретін мектебі"  коммуналдық мемлекеттік мекемесі
"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Мариновка ауылының № 1 жалпы орта білім беретін мектебі"  коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Шығармашылығы мол ұстаз»

27.09.2021

Мариновка ауылының № 1жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Антипенко Александра Валерьевна оның түлегі болып табылады.Мектепте жетінші жыл жұмыс істейді. 2013 жылы Астана қаласының Гуманитарлық колледжіне бастауыш білім беру мамандығы бойынша оқуға түсті.

Оқудан кейін 2015 жылы мектептің туған қабырғасына жұмысқа келді. Әр таң сайын өзінің туған мектебіне асығады.

2019 жылы Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университетін ПМНО мамандығы бойынша бітірді. Антипенко Александра Валерьевнаға мұғалім мамандығын таңдауға отыз алты жыл мектепте жұмыс істеген, оның ішінде оның мұғалімі болған әжесі Терехович Зинаида Николаевна көмектесті. Әжесі-бұл бірінші шабыт деп айтуға болады. Оның үлгісінің, нұсқауларының арқасында ол мұғалім болғысы келді. "Оның әр сабағы мені шабыттандырды", - дейді Александра Валерьевна.

Александра Валерьевнаның қасиеттері: балаларға деген сүйіспеншілік, мейірімділік, адалдық, еңбекқорлық. "Мектепте, кабинеттің жанында олар мені күтуде-менің балаларым. Мен балаларды күлкіге шабыттандырамын! Мен мұны қалай істеймін? Ең алдымен, мен кез-келген сабақты күлімсіреуден бастаймын. Күлімсіреу-бұл менің сәлемдесуім, балаларға алғашқы үндеуім. Олармен жылы және қуанышты кездесу әркімге ол күткен және сүйетін нәрсені сезінуге мүмкіндік береді".

Шынайы күлімсіреген мұғалім ғажайыптар жасай алады, жарық шығарады, әріптестеріне, ата – аналарына, ең бастысы студенттеріне жылулық сыйлайды. Сыныпқа кіре отырып, Александра Валерьевна балаларға күлімсіреп, бірден күлімсіреп, жарқыраған көздің отына ие болады. Балалармен бірге сабақтарда, сабақтан тыс уақытта олар ойнайды, бір-біріне жақсы әңгімелер айтады, ән айтады, көңіл көтереді, табиғатта көргеннің қуанышын көруге үйренеді, жануарлар, өсімдіктер, табиғат құбылыстары туралы бейнелерді көреді, сонымен қатар қуанышты сұлулықта көруге үйретеді.

Мұнда көркем еңбек сабақтарында табиғат, оригами, қолөнер гүлдері, пластилиннен жасалған әшекейлер туралы әртүрлі қосымшалар жасалады.

Барлық оқушылар сұлулық әлемінде өмір сүріп, өз қолдарымен Сұлулық жасайды. Осыдан олар жанға қуанышты болады. Александра Валерьевна, олармен бірге қуанады. Өз шәкірттеріне шығармалар, эсселер, ертегілер арқылы жарқын және әдемі қуаныштың туындысын шабыттандыруға тырысады.

Заманауи мұғалім ретінде үнемі шығармашылық ізденісте жүреді, өз кәсібін дамытады: әртүрлі республикалық конкурстарға, аудандық және мектеп іс-шараларына қатысады.

Мұғалім бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесінің барлық аспектілерін еркін басшылыққа алады. Дифференциалды оқыту мәселесін шеше отырып, ол сабақтың мақсаты мен мазмұнына байланысты әртүрлі түпнұсқа әдістер мен құралдарды қолданады: жеке тапсырмалар, көп деңгейлі топтық тапсырмалар, оқушыларды белсенді танымдық іс-әрекетке тарта отырып, білімді бақылаудың тест нысандары. Мұғалім сыни ойлау технологиясы бойынша жұмыс істейді, АКТ-ны белсенді қолданады.

Мен, Александра Валерьевнаның әріптесі ретінде, одан көп нәрсені үйренуге болады. Оның сабақтарына қатыса отырып, мен білім қазынасын, үлкен еңбек пен ең бастысы балаларға деген шынайы махаббатты таптым. Сабақтар оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әдістемелік тұрғыдан сауатты құрылған және зерттеу тәсілін көрсетеді. Мұғалім оқушылардың танымдық іс-әрекеттің әдістері мен тәсілдерін қалыптастыруға көп көңіл бөледі. Александра Валерьевнаның жан-жақты білімі, адалдығы мен адалдығы оның әріптестері мен оқушылары арасында лайықты құрмет пен беделге ие болды.

Просмотров: 377


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст